اخبار رستلینگ به تاریخ 25 دی 1393
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 25 دی 1393
نوشته شده در پنج شنبه 25 دی 1393
بازدید : 823
نویسنده : صادق

.:: استوری جدید کین و رندی اورتون ::.

در شوء راء بعد از اینکه رندی اورتون و کین مقابل ادج و کریشن شکست خوردند ، رندی اورتون از عصبانیت آر کی او رو روی کین انجام داد. در شوء اسمکدان مسابقه ای برای جبران این درگیری بین اورتون و کین ثبت شد که کین در این مسابقه مقابل اورتون شکست خورد.

درگیری این دو کشتی گیر همچنان ادامه دارد و هر دو نیز در رویال رامبل 30 نفره حضور دارند.

.:: شرط جدید برای مسابقه سی ام پانک و شیمس  ::.

پس از اینکه شیمس و دیگر اعضای گروه نکسز به سی ام پانک خیانت کردند ، وی 3 هفته غیبت کرد و در مسابقات حاضر نبود اما در شوء اسمکدان این هفته ، پانک از طریق تلویزیون صحبت هایی علیه شیمس انجام داد و نتیجه این صحبت ها قرار دادن شرطی برای مسابقه شان در رویال رامبل بود.

بنابراین پانک اعلام کرد که بازنده آن مسابقه به خدمت برنده در خواهد آمد.

.:: بازگشت سی ام پانک در راء ::.

سی ام پانک که در تی ال سی موفق به شکست آندرتیکر شد ، در شوء راء بعد از تی ال سی اعضای گروهش ( شیمس ، کودی رودز ، گلداست ، گریت کالی و تایتوس اونیل ) را دعوت کرد و از آنها بابت اینکه همراهی اش کردند تشکر کرد اما درست در لحظه آخر شیمس بروگ کیک رو روی سی ام پانک اجرا کرد و زیردست های سی ام پانک به او خیانت کردند.

در این ماجرا سی ام پانک مصدوم شد و حضور بعدی او یک شوء قبل از رویال رامبل خواهد بود...وی در رویال رامبل نیز مقابل شیمس بر سر کمربند myppv مسابقه دارد.

.:: زمان بازگشت باتیستا ::.

باتیستا که در سومین شوء راء قبل از رویال رامبل توسط براک لزنر در یک مسابقه استیل کیج مچ شکست خورد ، در حال حاضر بدلیل مصدومیت در آن مسابقه در مسابقات حاضر نمی باشد اما او نیازی هم به عمل جراحی ندارد. زمان دقیق بازگشت باتیستا کاملا اعلام نشده اما حضور او در رسلمنیا قطعی است بنابراین باتیستا قبل از رسلمنیا در مسابقات حاضر خواهد بود.

.:: ادج و کریشن تگ تیم های آینده مجازی ::.

با توجه به عملکرد های اخیر کریشن و ادج ، کمپانی قصد دارد آنها را به عنوان تگ تیم های جدید نشان دهد و ممکن است به زودی آنها بر سر کمربندهای تگ تیم استوری تشکیل دهند.

اگرچه هر دو آنها در رویال رامبل 30 نفره نیز حضور دارند و احتمال پیروزی آنها به خصوص ادج نیز برای پیروزی در این مسابقه زیاد است.

.:: مسابقه کودی رودز و گلداست مقابل راب ون دم و بیگ شو ::.

از نظر کمپانی مجازی ، این مسابقه حساس ترین و جذاب ترین مسابقه برای کمربندهای تگ تیم خواهد بود. همچنین استوری این دو تیم در شوء ها قابل تحسین است.

کودی رودز و گلداست در پی پر ویو تی ال سی راب ون دم و بیگ شو را شکست دادند اما درست در شوء راء بعد از آن شکست خوردند و کمربندهایشان را از دست دادند. رویال رامبل جایی است که این دو تیم برای سومین بار به مصاف یکدیگر می روند و این می تواند مسابقه حساس و غیر قابل پیش بینی باشد.

.:: مصاحبه مایکل کول با باتیستا ::.

مایکل کول :

آیا بعد از بازگشت انتقامی در کار هست ؟ چه جوابی به براک لزنر داری و آیا تصمیم داری با براک لزنر در رسلمنیا مسابقه بدی ؟

باتیستا :

خوب...بستگی داره...توی فکر انتقام هستم ولی...باید در جواب به مصدوم شدنم توسط براک به براک بگم که اون باید 7 ماه دیگه هم منو بتونه مصدوم کنه بتونه از من به کل انتقام بگیره...و تا این کارو نکنه من در توی فکر انتقام نیستم...
اما اگر بتونه منو بعد بازگشتم منو تا 7 ماه مصدوم کنه من اون موقع به فکر انتقام ازش میوفتم...
درباره رسلمنیا هم هنوز چیزی معلوم نیست
.

مایکل کول :

به نظرت برنده رویال رامبل چه کسی خواهد بود ؟

باتیستا :

هرکسی میتونه برنده بشه...ولی من احتمال میدم که جانسینا برنده رویال رامبل میشه...دلیلش این هست که از وقتی دوباره برگشته استوری چشمگیری با مارک هنری داشت و تونست توی اون مسابقه با موفقیت از مارک ببره و لیاقت خودشو نشون داد و الان هم میتونه توی رویال رامبل خودشو دوباره نشون بده.به نظر من آخرین کسایی که توی رینگ میمونن جانسینا و شان یا جانسینا و رومون هستن...

مایکل کول :

نظر شما راجع به مدیریت استون کلد چیه ؟

باتیستا :

استون کلد داره تمام سعی خودشو میکنه که بتونه خوب مدیریت کنه ولی...باید بگم مسابقات از هیجان قبلا بر خور دار نیستن و استون کلد بعضی از کار های کمپانی رو داره اشتباه انجام میده و بیزینسشو به خطر میندازه همین...

 





مطالب مرتبط با این پست
.